Prekių grąžinimas

Prekių grąžinimas, Sutarties atsisakymas

  1. Tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti elektroninės parduotuvės administraciją per 48 (keturiasdešimt aštuonias) valandas. Pirkėjas apie įsigytas netinkamos kokybės prekes turi informuoti telefonu +37065539927 arba elektroniniu paštu – parduotuve@obelsdumas.lt.

  2. Pardavėjas netinkamos kokybės Prekę susigrąžina savo lėšomis ir pakeičia ją į tinkamos kokybės Prekę arba grąžina už netinkamos kokybės Prekę sumokėtus pinigus Pirkėjui. Prekės likutis negali būti mažesnis nei 95%.

  3. Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžintas netinkamos kokybės Prekes, jis privalo el. paštu parduotuve@obelsdumas.lt pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo. Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo numerį, netinkamos prekės pavadinimą ir tiklsų kiekį, banko sąskaitos numerį bei grąžinimo priežastį. Pinigai Pirkėjui grąžinami į banko sąskaitą, iš kurios Pirkėjas mokėjo už prekes arba į banko sąskaitą kurią Pirkėjas nurodė prašyme dėl pinigų grąžinimo. Pinigai grąžinami per 5 (penkias) darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo ir netinkamos kokybės Prekės išsiuntimo Pardavėjui.

  4. Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su Prekės dokumentais. Prieš grąžinant Prekes Pirkėjas turi būtinai susisiekti su Pardavėju nurodytu telefonu +37065539927 ir/arba el. paštu parduotuve@obelsdumas.lt

  5. Už grąžinamos Prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu Prekė nėra sukomplektuota ir (ar) tinkamai supakuota, Pardavėjas nepriima grąžinamos Prekės.

  6. Visais grąžinimo atvejais Pirkėjas pirmiausia privalo kreiptis nurodytais kontaktais ir tik gavęs informaciją iš parduotuvės vadybininko vykdyti grąžinimą per kurjerį, kurį visuomet užsako Pardavėjas.