D.U.K.

1. Apsipirkimas

1.1. Kaip apsipirkti Jūsų parduotuvėje?
Susidėkite prekes į krepšelį. Spauskite viršuje esančią ikoną „Krepšelis“, tuomet „Peržiūrėti krepšelį“, „Pirkti“ galite pirkti kaip svečias, kaip registruotas vartotojas. Įveskite el. pašto adresą. Pasirinkite pristatymo bei apmokėjimo būdą ir spauskite „Patvirtinti užsakymą“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti užsakymo patvirtinimą. Jeigu negavote, susisiekite el. paštu parduotuve@obelsdumas.lt.

1.2. Ar galiu iš krepšelio pašalinti prekes?
Taip. Krepšelyje prieš produkto pavadinimą spauskite ant “X” mygtuko.

1.3. Ar galiu apsipirkti be paskyros?
Taip. Jūs galite įsigyti prekes kaip svečias.

1.4. Kaip anuliuoti ar koreguoti prekių užsakymą?
Norėdami koreguoti ar atšaukti atliktą užsakymą susisiekite telefonu +370 655 39927 arba el. paštu parduotuve@obelsdumas.lt. Būtinai nurodykite užsakymo numerį arba vardą ir pavardę.

1.5. Kada prekė bus prekyboje?
Norint gauti tikslesnę informaciją apie mūsų platinamą produkciją, rašykite mums el. paštu parduotuve@obelsdumas.lt.

1.6. Ar galiu atlikti užsakymą telefonu?
Taip, prašau susisiekite telefonu +370 655 39927.

1.7. Kaip sužinoti, kad pirkimas buvo sėkmingas?
Sėkmingai atlikus užsakymą į nurodytą el. paštą gausite patvirtinimą. Jeigu patvirtinimo negavote, įsitikinkite, ar el. pašto adresas buvo įvestas teisingai ir ar laiškas nenuėjo į „Spam/Junk“ aplanką. Jeigu manote, kad užsakymą atlikote teisingai, tačiau nerandate patvirtinimo – susisiekite telefonu +370 655 39927 arba el. paštu parduotuve@obelsdumas.lt.

2. Vartotojo paskyra

2.1. Kaip susikurti naują vartotojo paskyrą?
Puslapio viršuje, dešiniajame kampe pelyte užeikite ant „Prisijungti“ ir dešinėje užpildykite reikalingus laukelius ir spauskite „Registruotis“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti registracijos patvirtinimą. Registruodamiesi patvirtinate, jog sutinkate su taisyklėmis.

2.2. Jeigu pamiršau savo vartotojo slaptažodį?
Puslapio viršuje, dešiniajame kampe, užėjus ant „Prisijungti“, spauskite ant „Pamiršote slaptažodį?“. Įveskite el. pašto adresą (būtinai tą, su kuriuo registravotės) ir spauskite „Atkurti slaptažodį”. Į Jūsų el. paštą bus atsiųsta nuoroda su slaptažodžio atnaujinimu.

2.3. Ar galiu pakeisti savo kontaktinę informaciją?
Tik registruoti vartotojai gali redaguoti savo kontaktinius duomenis. Prisijungę prie savo paskyros spauskite „Nustatymai“ ir redaguokite savo informaciją.

3. Užsakymas

3.1. Ar galiu patikrinti savo užsakymo būseną?
Tik registruotas klientas per savo paskyrą gali stebėti užsakymo būseną. Prisijungę prie savo paskyros spauskite „Užakymai“ ir stebėkite savo užsakymo būseną.

3.2. Kaip aš galiu sekti užsakymą?
Kai užsakymas bus išsiųstas, į el. paštą gausite informaciją su siuntos numeriu. Užsakymo būseną taip pat galėsite matyti prisijungę prie savo paskyros, paspaudę „Užsakymai“.

3.3. Kodėl mano užsakymas atšauktas?
Atmetimo priežastys gali būti kelios:

  • negavome apmokėjimo už prekes;
  • užsakymas atmestas Jūsų prašymu;
  • nepakankamas užsakytų prekių likutis sandėlyje.

3.4. Negavau užsakymą patvirtinančio laiško?
Prašome susisiekite su mumis el. paštu parduotuve@obelsdumas.lt.

3.5. Gavau ne tas prekes, ką daryti?
Jeigu esate įsitikinęs(-usi), jog gautos prekės yra ne jūsų, tuomet susisiekite telefonu +370 655 39927 arba el. paštu parduotuve@obelsdumas.lt.

3.6. Gavau siuntinį, tačiau jame ne visos užsakytos prekės, ką daryti?
Jeigu gautame siuntinyje trūksta jūsų užsakytos prekės, tuomet susisiekite telefonu +370 655 39927 arba el. paštu parduotuve@obelsdumas.lt.

3.7. Gavau užsakymą, tačiau prekė(-s) pažeista(-os), ką daryti?
Jeigu gautos prekės yra pažeistos, tuomet susisiekite el. paštu parduotuve@obelsdumas.lt, prisegę pažeistų(-os) prekės(-ių) nuotraukas ir išsamų aprašymą.

4. Pristatymas

4.1. Kiek kainuoja pristatymas?
Užsakymams, kurių vertė yra € 39 ir daugiau, pristatymas yra nemokamas. Užsakymams, kurių vertė nesiekia € 39, pristatymas į namus visoje Lietuvoje per kurjerį – 5 €. Pristatymas paštomatu – 3 €. Į Kuršių Neriją prekes pristatome už papildomą – 17,40 € mokestį.

4.2. Per kiek laiko pristatomas siuntinys?
Pristatymo terminas yra 5-6 darbo dienos.

4.3. Kaip pristatomi siuntiniai?
Siuntiniai pristatomi per kurjerį į nurodytą adresą, į terminalus bei „Pickup” taškus.

4.4. Kodėl dar negavau savo siuntinio?
Dažniausiai prekės klientus pasiekia per 5-6 darbo dienas, akcijų metu užsakymų vykdymas gali užtrukti. Norėdami pasiteirauti dėl savo prekių, susisiekite telefonu +37065539927 arba elektroniniu paštu – parduotuve@obelsdumas.lt.

4.5. Kas nutiks, jei atvykus kurjeriui manęs nebus namie?
Prieš atvykdamas, kurjeris susisieks su jumis telefonu. Kurjeris yra įgaliotas pristatyti jums prekes per tris darbo dienas, o nepavykus to padaryti, siuntinys yra grąžinamas Pardavėjui.

5. Apmokėjimas

5.1. Kaip aš galiu apmokėti už siuntinį?
Mokėjimą galite atlikti per elektroninę bankininkystę, debetine ar kreditine kortele.

5.2. Ar išrašote sąskaitas faktūras?
Norint, kad sąskaita faktūra būtų išrašyta juridiniam asmeniui, būtina pažymėti varnelę prie punkto „Atstovauju įmonę (reikalinga sąskaita faktūra įmonės vardu)“, kurį rasite atsiskaitymo lange po  „Sutinku su Obels Dūmas Taisyklėmis“ punkto.